Reitan Convenience tegutseb seitsmes Põhjamaa ning Balti riigis. Meil on kokku üle 2000 poe ja kohviku, kus töötab enam kui 12 000 inimest. Meie tegevuse mõju on ääretult mitmekülgne, mõjutades otseselt ka seda, mida inimesed tarbivad ning kuidas nad seda teevad.

Maailm meie ümber muutub ning meie ühes sellega. Me ei saa jätkata äri nii nagu seda on alati tehtud. Sel põhjusel oleme alustanud teekonda tavapäraselt äritegevuselt tuleviku jaoks sobivale. Lähtume seitsme riigi ülesest, teaduspõhisest kestlikkuse strateegiast. See on strateegia, mis aitab meil ümber kujundada kogu oma äritegevus, olles sellega eeskujuks ning muutuste vedavaks jõuks kogu tegevusharule. Strateegiaga saad tutvuda siin.

Eestis tegutseb Reitan Convenience vihmavarju all kaks kaubamärki – armastatud ning pika ajalooga R-Kiosk mugavuspoed ning noore hingega kohvikutekett Caffeine.

Kestlikkuse teekonnal keskendume kolmele peamisele valdkonnale: VÄÄRTUSPÕHISED MUUTUSED, TOOTED JA KLIIMA.

Reitan Convenience tegutseb seitsmes Põhjamaa ning Balti riigis. Meil on kokku üle 2000 poe ja kohviku, kus töötab enam kui 12 000 inimest. Meie tegevuse mõju on ääretult mitmekülgne, mõjutades otseselt ka seda, mida inimesed tarbivad ning kuidas nad seda teevad.

Maailm meie ümber muutub ning meie ühes sellega. Me ei saa jätkata äri nii nagu seda on alati tehtud. Sel põhjusel oleme alustanud teekonda tavapäraselt äritegevuselt tuleviku jaoks sobivale. Lähtume seitsme riigi ülesest, teaduspõhisest kestlikkuse strateegiast. See on strateegia, mis aitab meil ümber kujundada kogu oma äritegevus, olles sellega eeskujuks ning muutuste vedavaks jõuks kogu tegevusharule. Strateegiaga saad tutvuda siin.

Eestis tegutseb Reitan Convenience vihmavarju all kaks kaubamärki – noore hingega kohvikutekett Caffeine ning armastatud ning pika ajalooga R-Kiosk mugavuspoed.

Kestlikkuse teekonnal keskendume kolmele peamisele valdkonnale: VÄÄRTUSPÕHISED MUUTUSED, TOOTED JA KLIIMA.

VÄÄRTUSPÕHISED MUUTUSED

Võtame vastutuse mitmekesisuse, kaasatuse, võrdsuse ja ühiskondliku heaolu edendamise eest.

Keskendume järgmistele fookusteemadele:

  • Oma meeskonna võimestamine kestlikkuse teekonnal
  • Oma rolli tugevdamine vastutustundliku ühiskonna liikmena

VÄÄRTUSPÕHISED MUUTUSED

Võtame vastutuse mitmekesisuse, kaasatuse, võrdsuse ja ühiskondliku heaolu edendamise eest.

Keskendume järgmistele fookusteemadele:

  • Oma meeskonna võimestamine kestlikkuse teekonnal
  • Oma rolli tugevdamine vastutustundliku ühiskonna liikmena

TOOTED

Tegutseme selle nimel, et meie pakutavad tooted oleksid kasulikud inimeste tervisele ning ka planeedi heaolule.

Keskendume järgmistele fookusteemadele:

  • Sortimendi muudatused vastavalt planeedi tervise dieedile (planetary health diet)
  • Riskisaaduste hankimine valikuliselt
  • Loomade heaolu edendamine

TOOTED

Tegutseme selle nimel, et meie pakutavad tooted oleksid kasulikud inimeste tervisele ning ka planeedi heaolule.

Keskendume järgmistele fookusteemadele:

  • Sortimendi muudatused vastavalt planeedi tervise dieedile (planetary health diet)
  • Riskisaaduste hankimine valikuliselt
  • Loomade heaolu edendamine

KLIIMA

Kliimamuutused on täna inimkonna suurim väljakutse ja töötame iga päev CO2 heitkoguste vähendamise nimel.

Keskendume järgmistele fookusteemadele:

  • Keskkonnamõju vähendamine
  • Partnerite kaasamine
  • Toiduraiskamise vähendamine
  • Kestlikud pakendid ja plasti vähendamine

KLIIMA

Kliimamuutused on täna inimkonna suurim väljakutse ja töötame iga päev CO2 heitkoguste vähendamise nimel.

Keskendume järgmistele fookusteemadele:

  • Keskkonnamõju vähendamine
  • Partnerite kaasamine
  • Toiduraiskamise vähendamine
  • Kestlikud pakendid ja plasti vähendamine

Reitan Convenience Estonia kliimaeesmärk on vähendada oma süsinikuheidet 6% igal aastal. Täiendavalt oleme otsustanud vähendada plasti sisaldavate ühekordsete joogi-ja sööginõude osakaalu 5% aastas (v.a eelpakendatud tooted).

Kuidas me seda teeme?

  • Mõõdame plasti sisaldavate ühekordsete joogi-ja sööginõude hulka.
  • Oleme juba aastaid nüginud tarbijat kasutama oma termost ning pakume sellele soodushinda.
  • Lõime võimaluse poodides ja kohvikutes kasutada pandisüsteemil põhinevaid kordustopse ning laiendame seda võrgustikku.
  • Oleme täielikult üle läinud pandisüsteemil põhinevatele kordustopsidele valitud kogukondades (TalTech, Lennujaam ja tulevikus Ülemiste City). Otsime pidevalt uusi piirkondi selle mudeli rakendamiseks.
  • Fookuses on järjepidev tarbija teadlikkuse tõstmine ning seeläbi tarbimisharjumuste muutmine kasutades oma kanaleid. Selles on oluline ka koostöö erinevate huvigruppide ja algatustega, et haare oleks laiem. (Tutvu meie panusega rohelisemasse homsesse Noorte Keskkonnaühisuse kodulehel.)
  • Fookuses on ka oma töötajate koolitused ja üritused ning teised sisemised kanalid, et tõsta nende kui kliendiga vahetult kokku puutuvate inimeste teadlikkust ning võimestada neid seeläbi suunama kliente teadlikumate valikuteni.

Reitan Convenience Estonia kliimaeesmärk on vähendada oma süsinikuheidet 6% igal aastal. Täiendavalt oleme otsustanud vähendada plasti sisaldavate ühekordsete joogi-ja sööginõude osakaalu 5% aastas (v.a eelpakendatud tooted).

Kuidas me seda teeme?

  • Mõõdame plasti sisaldavate ühekordsete joogi-ja sööginõude hulka.
  • Oleme juba aastaid nüginud tarbijat kasutama oma termost ning pakume sellele soodushinda.
  • Lõime võimaluse poodides ja kohvikutes kasutada pandisüsteemil põhinevaid kordustopse ning laiendame seda võrgustikku.
  • Oleme täielikult üle läinud pandisüsteemil põhinevatele kordustopsidele valitud kogukondades (TalTech, Lennujaam ja tulevikus Ülemiste City). Otsime pidevalt uusi piirkondi selle mudeli rakendamiseks.
  • Fookuses on järjepidev tarbija teadlikkuse tõstmine ning seeläbi tarbimisharjumuste muutmine kasutades oma kanaleid. Selles on oluline ka koostöö erinevate huvigruppide ja algatustega, et haare oleks laiem. (Tutvu meie panusega rohelisemasse homsesse Noorte Keskkonnaühisuse kodulehel.)
  • Fookuses on ka oma töötajate koolitused ja üritused ning teised sisemised kanalid, et tõsta nende kui kliendiga vahetult kokku puutuvate inimeste teadlikkust ning võimestada neid seeläbi suunama kliente teadlikumate valikuteni.